085 - 060 1441 info@basadministratie.nl

Administratieve Extra Handen

 

Tijdelijke administratieve ondersteuning:

Liggen er bergen facturen op je te wachten en zie je door de bomen het bos niet meer? Of lukt het niet om alles netjes te archiveren en ben je op zoek naar een handig systeem? Sluit de boekhouding niet aan bij de werkelijkheid en moeten de verschillen gevonden en aangesloten worden? Heb je het gevoel dat de processen beter zouden kunnen, maar je weet niet hoe je dat moet aanpakken?

Administratieve Extra Handen kan in dat geval een oplossing bieden met tijdelijke ondersteuning zonder verdere verplichtingen. Wij werken doelgericht, maar kijken ook met een schuin oog naar andere aandachtspunten die eventueel later aangepakt kunnen worden. Met ruime praktijkervaring zijn wij snel in staat oplossingen op maat te geven en de druk te verlichten waar nodig.

Periodieke administratieve ondersteuning:

Ben je op zoek naar structurele ondersteuning van je organisatie? Wil je iemand aannemen, maar zit je niet te wachten op alle rompslomp die daarbij komt kijken? Wil je je volledig focussen op de groei van je (startende) organisatie en met een goed gevoel de administratie uit handen geven aan iemand die verstand van zaken heeft?

Administratieve Extra Handen biedt uitkomst, bij jou op kantoor of op afstand. Wij bieden structurele hulp, altijd in samenspraak over de frequentie. Is het de komende week / maand niet nodig of heb je volgende week juist extra ondersteuning nodig? Dan is dit altijd bespreekbaar. Wij pakken je financiële administratie graag voor je op en adviseren jou bij het inslaan van de juiste weg.

 

Een jong en gemotiveerd team:

Bij Administratieve Extra Handen, BASadministratie en Simpele Loonstrook zijn we met een gemotiveerde groep (Young) Professionals aan het werk om verschillende bedrijven te helpen. Wij komen graag vrijblijvend bij je praten over de behoefte die je hebt en hoe wij je hierin kunnen helpen of ondersteunen.

Neem gerust contact met ons op, via mail of telefoon (085 060 1441), dan bespreken wij de mogelijkheden.